Διάκριση μαθητριών του Δημ. Σχολείου Λητής σε μαθητικό διαγωνισμό αφίσας

Με αφορμή τον εορτασμό της 9ης Ευρωπαϊκής Ημέρας Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (28/1/2015) και αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας ως προς την προστασία των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο και συγχρόνως στην ανάδειξη της αξίας του ευ αγωνίζεσθαι, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ανέλαβε την πρωτοβουλία και υλοποίησε, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, το Τμήμα Τεχνών, Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου και με την υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης, Μαθητικό Διαγωνισμό αφίσας / βίντεο για μαθητές πρωτοβάθμιας (Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού) και δευτεροβάθμιας (Γυμνασίου) εκπαίδευσης με θέμα την προστασία των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο και κεντρικό σύνθημα «Σκέφτομαι πριν δημοσιεύσω!».

Στο Διαγωνισμό, ο οποίος έτυχε ιδιαίτερης ανταπόκρισης και αποτέλεσε κίνητρο για συζήτηση και δημιουργικές δραστηριότητες μεταξύ δασκάλων/καθηγητών και μαθητών/τριών, συμμετείχαν 165 σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα και υποβλήθηκαν 278 έργα.

Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των έργων από ειδική επιτροπή του τμήματος Τεχνών, Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου διακρίθηκαν τέσσερα έργα με τη Μαρία-Γαρυφαλλιά Σακαρέλλου, μαθήτρια της ΣΤ΄τάξης να παίρνει το Βραβείο (Apple tablet iPad mini) στην κατηγορία «βίντεο - Δημοτικό».

Έπαινος συμμετοχής απονεμήθηκε επίσης στη μαθήτρια Δέσποινα Θωμαΐδου ενώ την εποπτεία της όλης διαδικασίας είχε η καθηγήτρια Πληροφορικής κυρία Μαρία Μανώλη.

Tα τέσσερα διακριθέντα  έργα θα αναρτηθούν στο ειδικό microsite της Αρχής «ΜΙΚΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» (www.dpa.gr → «MIKΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ») όπου περιέχονται ενημερωτικά κείμενα, τεστ γνώσεων και video ευαισθητοποίησης σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων και της ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο.

Επισημαίνεται ότι τα έπαθλα αποτελούν ευγενική προσφορά του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης.

Πατήστε εδώ για να επισκεφθείτε τη σελίδα της Αρχής Διαχείρισης Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και να δείτε τις βραβευμένες εργασίες.